"الهندی"؛ یکی از رهبران جهاد اسلامی در سخنانی اعلام کرد؛ دشمن صهیونیستی در تضعیف مقاومت باریکه غزه ناکام ماند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین؛ "محمد الهندی"؛ یکی از رهبران جهاد اسلامی؛ در مراسم جنبش جهاد اسلامی برای پیروزی مقاومت بر اسرائیل در جنگ نوار غزه گفت: امت عربی و اسلامی باید با اسرائیل مقابله کند. مقاومت برای دفاع از فلسطین و دور کردن ظلم اسرائیل از آن تلاش می کند و پایه های اسرائیل به عنوان امپراتوری شَرّ در حال لرزیدن است.

الهندی افزود: ما به همه کسانی که با غزه همبستگی و از مقاومت حمایت کردند درود می فرستیم. دولت های همدست اسرائیل ثابت کردند بویی از انسانیت نبرده اند. مشکل ما با دشمن اسرائیلی است که سرزمین ما را اشغال کرده است. 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای سازمان های مدافع حقوق بشر هشتاد و شش درصد از شهدای حملات به نوار غزه غیرنظامیان بودند. ملت هایی که سرزمین شان در اشغال است حق دارند با هر وسیله ای از خود دفاع کنند. 

این عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی گفت: پیام ما برای تشکیلات خودگردان آن است که مذاکرات سازش با اسرائیل دفن شد و دیگر بازگشتی نخواهد داشت. همکاری امنیتی با دشمن باید متوقف شود و ساختار سازمان آزادی بخش فلسطین باید تغییر کند. ما بر لزوم لغو کامل محاصره نوار غزه تاکید داریم و حاضر به مذاکره و سازش بر سر آن نیستیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار