ویژه اندرویدی ها

مبلغ قرارداد بازیکنان در لیگ چهاردهم + دانلود نرم افزار

آیا دوست دارید که از میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم های لیگ برتری در لیگ چهاردهم مطلع شوید، اگر دوست دارید برنامه ی "قراردادهای لیگ چهاردهم" را دریافت کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در چند هفته ای که از آغاز لیگ چهاردهم سپری شده است، داغ ترین و پر سر و صدا ترین موضوع میزان قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم ها است، با توجه به شفاف سازی قراردادها و انتشار آن ها برای عموم، برنامه نویسان کشورمان نرم افزاری را تحت عنوان "قراردادهای لیگ چهاردهم" آماده کرده اند که در آن میزان قرارداد تمامی اعضا تیم ها گنجانده شده است. در ضمن برنامه علاوه بر نمایش میزان مبلغ قراردادها امکان مقایسه گرانترین سرمربی ها، بازیکنان و تیم ها، مقایسه میلیاردی ها و ... را در محیط کاربری خود فراهم کرده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: جمع آوری قیمت دقیق بازیکنان از سایت باشگاه ها، رابط کاربری زیبا، وجود قیمت قرارداد کادر فنی و ... اشاره کرد.

 

 


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 1.3 مگابایت
 • نسخه: 1.2
 • اجرا در: اندروید 1.6 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۱۳:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
آقا این مبالغ به حروف هم بنویسید بتونیم بخونیم. اگه محاسبات من درست باشه، کل اهالی محلمون اگه زندگی مون رو بفروشیم اینقدر پول در میاد! با این همه پول حالی برا بازی به آدم می مونه؟ نه والا! احوالی به آدم می مونه؟... خدایا شکرت...
من برم قرصامو بخورم...
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۲:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
چقدرررررر دونستن اینا میتونه مهم باشه که براش برنامه ساختن
واقعن که ...
آخرین اخبار