امام جمعه قم گفت: به برکت وجود فاطمه معصومه(س) امام راحل قیام خود را از قم آغاز کرد و پرچم انقلاب از قم برافراشته شد و این شهر مقدس به خاستگاه انقلاب مبدل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت الاسلام سید محمد سعیدی در مراسم میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد،
 
وی ابراز داشت: شهر مقدس قم سابقه والایی در طول تاریخ دارد و فرزندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در طول تاریخ همواره به این شهر رفت و آمد و زندگی می‌کردند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تاسیس حوزه علمیه قم را از برکت وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) دانست و افزود: به برکت وجود فاطمه معصومه(س) امام راحل قیام خود را از قم آغاز کردند و پرچم انقلاب از قم برافراشته شد و این شهر مقدس به خاستگاه انقلاب مبدل شد و امروز نه تنها قم و کشور بلکه همه شیعیان مدیون حضرت فاطمه معصومه(س) هستند.
 
وی ابراز امیدواری کرد تا به برکت دهه کرامت که از سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به میلاد امام رضا(ع) ختم می‌شود مکتب اسلام و شیعه روز به روز به توفیقات بیشتری دست یابد.
امام جمعه قم همچنین ابراز داشت: در هفته دولت قرار داریم که مقارن با دهه کرامت شده و امیدواریم همه مسئولان بتوانند در خدمتگزاری به مردم ولایی ایران اسلامی توفیق داشته باشند.
 

انتهای پیام /

برچسب ها: قم ، حوزه ، علمیه ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.