صمیمی: برای اولین بار با سه پرتاب‌گر بالای 65 متر در مسابقات شرکت می‌کنیم

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: برای نخستین بار است که ایران سه پرتابگر بالای 65 متر دارد.

محمد صمیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ بیان کرد: برای کسب آمادگی در مسابقات اینچئون کره، به مدت یک هفته در اردوی مجارستان حضور داشتیم که دو مسابقه نیز در آنجا برگزار شد و توانستم با پرتابی به طول65 متر و 46 سانتی متر رکوردم را ارتقا و مجوز حضور در رقابت‌های اینچئون را کسب کنم.

وی افزود: مسابقاتی که در مجارستان برگزار شد، برادرم محمود نیز ورودی مسابقات کره را بدست آورد اما چون فقط 2نفر در این ماده به این رقابت‌ها اعزام می‌شود و رکورد من و احسان حدادی بالاتر است.

صمیمی ادامه داد: چنانچه محمود نیز می‌توانست در این مسابقه از آن کشورمان بود و این اولین باری است که توی کشورمان چنین اتفاقی افتاده که سه نفر در یک ماده بتوانند کسب سهمیه کنند و رکورد خوبی را بجا بگذارند و در جهان نیز شاید دومین کشور باشیم که 3نفر پرتابگر دیسک 65 متر و بالای 65 متر پرتاب می‌کنند.

صمیمی در خصوص تمریناتش اظهار داشت: تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تقریبا به آمادگی کامل رسیده‌ام و قرار است دو هفته قبل از مسابقات اردو در جایی که ارتفاعش بالا باشد برگزار شود و از فدراسیون و رئیس آن داوری کمال تشکر دارم چرا که تقاضای هر اردویی را اعلام کردیم با توجه به امکانات و کمبود بودجه به خواسته‌مان توجه شد.

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: در این دوره از رقابت‌های آسیا تنها رقیب اصلی من، یک حریف از هند است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه‌ام را کسب کنم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار