ژاوی: هنوز یکی از بهترین‌های بارسا هستم

ژاوی ستاره تیم بارسلونا می‌گوید: هنوز حضورش در این تیم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ژاوی کاپیتان تیم بارسلونا می‌گوید او هنوز یکی از مهره‌های کلیدی تیم انریکه است و می‌تواند به این تیم کمک کند تا در این فصل قهرمان شود.

وی در این خصوص گفت: دوره بازی من درتیم ملی اسپانیا به پایان رسیده است و تمام تمرکزم را بر روی باشگاه بارسلونا گذاشته‌ام هدف من در این فصل کمک به بارسا برای کسب عناوین متعدد قهرمانی است.

ژاوی در ادامه افزود: من تلاش می‌کنم تا مفید باشم انگیزه‌ام از روز اولی که به بارسا آمده‌ام بیشتر است.

سرمربی در مورد کاپیتانی تیم تصمیم می‌گیرد و من آماده پذیرش هر موقعیتی هستم. هدف ما کسب حداقل یک جام است.

ژاوی در خصوص شایعات مبنی بر پیوستن دی ماریا ستاره آرژانتین تیم رئال مادرید به باشگاه بارسلونا گفت: دی ماریا بازیکن بزرگی است. اما حقیقت این است که او در حال حاضر بازیکن رئال است تاریخ نشان داده است که همیشه نقل و انتقال بازیکن بین این دو باشگاه بسیار مشکل است.

به نظر می‌رسد تیم بارسلونا اولین دیدارش در لالیگا را بدون حضور نیمار آغاز خواهد کرد نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک یا مدتی به دور از میادین خواهد بود.

ستاره 34 ساله بارسلونا در خصوص نیمار گفت: نمی‌دانم نیمار می‌تواند در بازی مقابل الچه به میدان برود یا نه، ولی او یکی از مهمترین ستاره‌های تیم ما است اگر او نتواند بازی کند تیم با مشکل مواجه خواهد شد پر کردن جای خالی نیمار کمی دشوار است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ژاوی ، بارسلونا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار