برهانی :

استقلال شرایط خوبی دارد / می‌توانیم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم

مهاجم استقلال گفت: استقلال در هیچ دیداری فرصت امتیاز از دست دادن ندارد .

 آرش برهانی، مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت این تیم و صدرنشینی آبی پوشان در رقابت های لیگ چهاردهم جام خلیج فارس افزود : شکر خدا شرایط خوبی داریم و تیم به لحاظ روحی روانی و بدنی در وضعیت خوبی قرار دارد و من امیدوارم با ادامه روندی که در پیش گرفتیم بتوانیم به هدف مان که همان قهرمانی بازی ها در پایان لیگ است برسیم.
وی در ادامه با اشاره به پیروزی تیمش در دیدارحساس مقابل پیکان افزود : تیم پیکان حریف دست و پا بسته ای مقابل ما نبود و شاگردان آقای ابراهیم زاده با برنامه مقابل استقلال ظاهر شدند، اما خوشبختانه در نهایت این ما بودیم که توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و برتری استقلال را بر حریف دیکته کنیم.
برهانی افزود : ما با هدف کسب هر سه امتیاز پا به میدان گذاشته بودیم که توانستیم با تدابیر کادرفنی سه گل به ثمر برسانیم و متاسفانه چند موقعیت حساس ما هم تبدیل به گل نشد. در مجموع عملکرد کل تیم در این بازی قابل تقدیر بود و بچهها از فروزان گرفته تا مهاجمین  روز خوبی را پشت سر گذاشتند و توانستیم دست پر از میدان خارج شویم .
کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد : همانطور که گفتم، بچه ها به لحاظ روحی از شرایط خوبی برخوردارند و در یکی دو جلسه تمرینی بعد از بازی هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به امید خدا و با تلاش بچه ها می توانیم روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنیم .
مهاجم آبی پوشان در آخر نیز با اشاره به دیدار آتی این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت : تیم گسترش تیم جوان و با انگیزه ای است و می تواند برای هر تیمی دردسرساز باشد ولی باید بگویم که استقلال فرصت امتیاز از دست دادن در هیچ بازی را ندارد و ما باید با تمام توان برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان برویم و با حمایت هواداران بتوانیم صدرنشینی مان را تثبیت کنیم .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahsa
۲۳:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
دنیا فقط آبی love you
United States of America
حمید استقلالی
۱۸:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
اینشااله اقای برهانی این تیمم داغون میکنین
آخرین اخبار