پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تمهیدات سازمان لیگ در جوان کردن لیگ می‌تواند نوید شهرهای خوب برای آینده‌ی فوتبال ما باشد.

رضا رجبی در خصوص تفاوت لیگ امسال با سالهای گذشته به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع امسال لیگ ما متفاوت با سالهای گذشته بوده است و این نکته می‌تواند آینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشد.

وی در ادامه افزود: باید اذعان کنم که تمهیدات و سیاستهای سازمان لیگ بسیار موثر بوده است و برای نمونه جوان کردن لیگ می‌تواند نمود آینده خوب برای فوتبال کشورمان باشد.

رجبی به نقطه مثبت باشگاه‌ها پرداخت و تصریح کرد: به نظر من نقطه قوت و مثبت باشگاه‌ها هست. 12 بازیکن زیر 22 سال بوده که می‌تواند آینده فوتبال ملی‌مان را تثبیت کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: گرچه این سایت سازمان لیگ می‌تواند نقش خوبی در ترقی و پیشرفت فوتبال داشته باشد اما فوتبال ما به لحاظ باز جوانی و شادابی در حد عالی قرار گرفته و به لحاظ بار تجربی در حد پایین قرار گرفته است ولی در کل در آینده می‌تواند با اضافه شدن بار تجربه تأثیرات مثبتی داشته باشد.

وی در مورد پیش‌بینی آینده لیگ برتر هم اذعان کرد: به نظر من کیفیت لیگ خوب بوده و بهتر هم خواهد شد و من از همین لحظه اعلام می‌کنم که نوید اجراهای خوب می‌دهم و ترقی و پیشرفت در انتظار فوتبال کشورمان است.

رجبی افزود: دیگر تماشاچی از برد 0-1 خسته شده‌اند و وقتی در ورزشگاه می‌بینید که تیمها 2-3 یا 1-3 بازی را واگذار می‌کنند از فوتبال ونتیجه وقوع بازی لذت می‌برند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به تشریح عملکرد تیمها پرداخته و گفت: سپاهان عملکرد خوبی داشت، استقلال فراتر از انتظار بود، فولاد هم چنان در مسیر موفقیت است، نفت تهران بارقه‌هایی از امید را دارد، تراکتور دارای نوسان است و به نظر من رقابت در بالای جدول جالب و دیدنی خواهد بود و اگر مسئولان لیگ را تعطیل نکنند تیمها در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و اگر قرار بر تعطیلی است کوتاه لیگ را تعطیل کنند.

وی به سایت فدراسیون فوتبال اشاره و اظهار کرد: به نظر من سایت فدارسیون فوتبال بر این بوده که لیگ را در اولویت نخست و جام ملتها در اولویت بعدی قرار داده شود به نظر من اگر چنین باشد این سایت درست است فقط باعث تعطیلی 50-55 روزه لیگ نشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم‌های فوتبال ما روبه روز پیشرفت حاصل کرده و مدیر موفقیت گام بردارند و لیگ ما روز به روز سرحال تر، پویاتر و شاداب‌تر گردد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار