مرحله کشوری دهمین جشنواره قران و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی 10 تا 13 شهریور برگزار می‌شود و استان کرمانشاه میزبان این جشنواره خواهد بود.

حمیدرضا میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کابردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرحله کشوری دهمین جشنواره قران و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی 10 شهریور آغاز و تا 13 شهریور ادامه دارد در این جشنواره دانشجویان ، مدرسان و کارکنان در 56 رشته پیرامون قران و عترت به رقابت می‌پردازند که 272 نفر در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی گفت: امسال تعداد رشته‌های این جشنواره در بخش دانشجویی به 41 رشته افزایش یافته است که در بخش شفاهی، رشته آیین سخنوری ویژه آقایان و خانم‌ها و رشته اذان و قرائت نماز ویژه آقان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: در جشنواه سال گذشته حدود 6 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که از این میان آنها حدود 5 هزار نفر دانشجو و هزار نفر مدرس و کارمند بودند.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی بخش شفاهی در اردیبهشت ماه 93 در 31 استان کشور برگزار شد خاطر نشان کرد: از هر استان در هر رشته 3نفر به شرط کسب حداقل 75 درصد امتیاز به مرحله داوری مجدد معرفی شدند و از بین آنها هر رشته به شرط کسب حد نصاب امتیاز 12 نفر به مرحله کشور راه یافتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار