رئیس هیئت مذاکره‌کنندگان فلسطینی در مذاکرات قاهره در مصاحبه‌ای تاکید کرد گروه‌های فلسطینی بر سر اینکه دولت وحدت ملی مسئولیت نظارت بر بازسازی نوار غزه را برعهده داشته باشد، به توافق دست یافتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"عزام الاحمد" رئیس هیئت مذاکره‌کنندگان فلسطینی در مذاکرات قاهره و یکی از رهبران فتح در مصاحبه با روزنامه الاخبار چاپ لبنان با اشاره به اینکه گروه‌های فلسطینی در مورد جزئیات بازسازی نوار غزه رایزنی کردند، گفت: گروه‌های فلسطینی بر سر اینکه دولت وحدت ملی مسئولیت اجرای مفاد توافق‌نامه در مورد اداره گذرگاه‌ها و نظارت بر بازسازی را برعهده بگیرد به توافق دست یافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فلسطینی‌ها در قاهره بر سر اینکه دولت فلسطین مسئولیت تمامی پرونده‌های مرتبط با آتش‌بس را بر عهده بگیرد، به توافق رسیدند، افزود: ما پیش از جنگ به شکاف‌های درونی پایان داده و دولت وحدت ملی را تشکیل دادیم.

"عزام الاحمد" همچنین گفت: قرار است در اواسط ماه سپتامبر کنفرانس بین‌المللی حامیان فلسطین در مصر با هدف بررسی بازسازی نوار غزه تشکیل شود واین به معنای این است که نتایج کنفرانس و آغاز اجرای خروجی آن به چند ماه نیاز دارد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار