شاهگوش پای کمال تبریزی را به شبکه نمایش خانگی کشید

داوود میرباقری و کمال تبریزی از کارگاردانان توانا کشورمان هستند که بار دیگر اعتماد مردم را نسبت به شبکه نمایش خانگی جلب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست تقدیر از عوامل مجموعه شاهگوش جهت اتمام و آغاز همکاری کارگردان صاحب نام کشورمان کمال تبریزی را در راستای ساخت مجموعه ابله در شبکه نمایش خانگی که در این گردهمایی محمد احسانی معاون ارزشیابی سمعی و بصری،‌دکتر محمود قل‌زادی معاون وزیر در امور جوانان، داوود میرباقری ، محمد امامی، مهران برومند، مرجان گلچین، محسن تنابنده، الهام پاوه نژاد،‌امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی،‌احمد مهران فر، هادی کاظمی، علیرضا جعفری، حسین سلیمانی، حامد میرباقری،‌کمال تبریزی، عبدالله اسکندری، بهنام تشکر، رضا یزدانی، شبنم مقدمی، حسن فتحی، رضا رفیع پور،‌هانیه توسلی و خواننده کشورمان مخت آباد حضور داشتند.

در ابتدا داوود میرباقری در خصوص شاهگوش گفت: خوشحالم که حاصل یک سال زحمت مستمر من و دوستانم مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد یک فضای خوبی را در شبکه نمایش خانگی شاهد باشم.

این شبکه شبکه‌ی بسیار مهمی است که تقریبا بدون واسطه با مردم رابطه دارد و می‌توان گفت سرمایه‌داران این شبکه خود مردم هستند چون با  تأییدشان باعث رونق این شبکه می‌شوند.

وی افزود: خوشحالم که کمال تبریزی به این شبکه ورود کرده و امیدوارم که دیگر کارگردانان کشورمان هم تولید در این شبکه را تجربه کنند و باعث رونق این شبکه شوند . من و دوستانم فقط توانستیم 50 درصد از توانمندی‌هایمان را با ساخت شاهگوش به نمایش بگذاریم چون تازه به این شبکه قدم گذاشتیم و آشنایی دقیقی با روند تولید این شبکه نداشتیم. اما امیدوارم تبریزی بتواند با اشراف بیشتری کار کند و اگر در این زمینه راهنمایی از من بخواهد با کمال میل در این مسیر راهنماییش خواهم کرد تا از موقعیت‌های بهتری جهت تولید فیلمش استفاده کند.

میرباقری در راستای قدردانی از مردم اظهار داشت: از تشویق و دل گرمی‌های مردم بسیار سپاسگذارم که ما را در ساخت این مجموعه یاری و دلگرم کردند تا مجموعه موفقی را وارد شبکه نمایش خانگی کنیم و حالا کمال تبریزی پا به این شبکه گذاشته و این بار بر دوش او قرار خواهد گرفت که امیدوارم ارتباط محکمتری از سوی مردم شامل حالش شود.

در ادامه محمد گلزاری معاون وزیر در امور جوانان ادامه داد: شبکه نمایش خانگی بر خلاف فیلم‌های رسمی انتخاب مردم است و الان زمان آن رسیده که از این ظرفیت استفاده کنیم و برای ترویج خانواده‌ای خوب و رفع مشکلات جوانان از طریق انتقال درست آموزه‌های دینی و اخلاقی با تولیدات خوب در شبکه نمایش خانگی قدم برداریم.

در ادامه‌ی این برنامه محمد گلزاری،‌محمد احسانی و مختاباد جهت اهدای جوایز بر روی سن رفتند و از داوود میرباقری، محسن تنابنده، احمد مهران فر، مرجان گلچین، هادی کاظمی تقدیر به عمل آوردند.

مرجان گلچین ضمن قدردانی از عوامل پروژه به خصوص داوود میرباقری تصریح کرد: شاهگوش لحظات ناب و تکرار نشدنی را برایم به ارمغان آورد و از میرباقری به خاطر تمام این خاطرات و تجربیات خوب ممنون و سپاسگذارم و امیدوارم کمال تبریزی هم مجموعه موفقی را در شبکه نمایش خانگی به تصویر بکشد.
احمد مهران فر هم پس از گرفتن جوایز خود عنوان کرد: از میرباقری جهت دعوتش ممنونم و از تمام عوامل شاهگوش به خاطر تلاششان سپاسگذارم؛ همچنین از خواننده گیلکی شاهگوش که شعر بسیار زیبایی به جهت اجرای من در شاهگوش آموزش داد ممنونم.

در ادامه‌ی این تقدیرها از الهام پاوه نژاد، سهیل نوروزی تصویر بردار، مجید دانشمند صدابردار،‌ مجید علی اسلام طراح صحنه، فردین خلعتبری آهنگساز، حسین سلیمانی و امین زندگانی تقدیر به عمل آمد.

حسین سلیمانی با تشکر ویژه از داوود میرباقری و کمال تبریزی که به وی اعتماد کردند گفت: از کمال تبریزی که مرا در سن 18 سالگی از کوچه پس کوچه‌های مولوی بیرون کشید و در این حرفه سوقم داد و سرنوشتم را تغییر داد بسیار ممنونم و خدا را بابت این اتفاق در زندگیم شکر می‌کنم و خوشحالم که بار دیگر در پروژه "ابله" کمال تبریزی حضور خواهم داشت.

وی ادامه داد: از این کارگردان صاحب نام کشورمان به خاطر تمام راهنمایی‌هاشان ممنون و سپاسگذارم.

در ادامه این مراسم از عبدالله اسکندری، حامد میرباقری، محسن سلیمانی، علیرضا جعفری، شبنم فرشادجو، سحر افتاده نیز تقدیر به عمل آمد.

عبدالله اسکندری در این مراسم عنوان کرد: خوشحالم که میرباقری اثری را ساخت که مردم برایش هزینه کرده‌اند و همچنین تبریک به کمال تبریزی برای ورودش به شبکه نمایش خانگی. همچنین از تهیه‌کنندگان شاهگوش به خاطر شهامتشان و حضورشان برای تولید این مجموعه به شخصه به عنوان یک سینماگر ازشون تشکر می‌کنم.

در پایان از کمال تبریزی تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد و وی اظهار داشت: امیدوارم که بتوانم به خوبی از ساخت این مجموعه برآیم و رضایت مردم را نسبت به مجموعه‌ی ابله جلب کنم چون هر کاری در عرصه‌ی هنر می‌کنم برای مردم کشورم است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که این اعتمادی که در دل مردم نسبت به شبکه نمایش خانگی شکل گرفته را بتوانم با ساخت ابله بیشتر کنم.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار