برگزاری هفته دوم مسابقات لیگ برتر واترپلو و باشگاه‌های کشور به بعد از پایان بازی‌های آسیایی کره جنوبی موکول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان فدراسیون شنا،‌ شیرجه و واترپلو هفته نخست مسابقات لیگ واترپلو را روز پنج‌شنبه 30 مرداد ماه برگزار کردند.
اگر مسابقات لیگ طبق روال همیشه پیش می‌رفت باید هفته دوم این مسابقات امروز پنج شنبه ششم شهریور برگزار شود ولی طبق تصمیمات مسئولان کمیته فنی واترپلو زمان اجرای این مرحله از رقابت‌های لیگ به تعویق افتاد.
 
استدلال مسئولان کمیته فنی مسابقات واترپلو و فدراسیون مبنی بر به تعویق انداختن زمان اجرای مسابقات، به بازی‌های آسیایی کره جنوبی مربوط می‌شود ، به این دلیل که در زمان اجرای این پیکارها تمامی اصحاب رسانه اعم از نوشتاری و تصویری تمام هم و غم خود را روی پوشش خبری بازی‌های آسیایی می‌گذارند و لیگ واترپلو زیر سایه آن قرار می‌گیرد.

با توجه به این که مسئولان کلان ورزش درست دقیقه 90 با اعزام تیم‌های ملی واترپلو و شیرجه به بازی‌های آسیایی مخالفت کردند، به نظر می‌رسد تصمیم مسئولان کمیته فنی واترپلو و فدراسیون در خصوص به تعویق انداختن زمان اجرای هفته دول لیگ، تصمیمی درست و به جاست چون در صورت ادامه اجرای مسابقات و پوشش خبری نامناسب به طور قطع لطمات جبران‌ناپذیر دیگری به واترپلو وارد می‌شد.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار