مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:گندم های استان زنجان جزو کیفی ترین گندم های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ،در آیین افتتاح فاز اول سیلوی فلزی بخش خصوصی در شهرستان زنجان با اشاره به اینکه گندم های استان زنجان جزو گندم های کیفی کشور است گفت : با توجه به اینکه وجه قابل پرداخت بر حسب کیفیت گندم ارزش گذاری می شود لذا استان زنجان در این زمینه رتبه 8 کشوری در بین 31 استان را کسب کرده است.

منصوری افزود : ارائه بذر مناسب ، حمایت و هدایت سازمان جهاد کشاورزی از کشاورزان استان از دلایل افزایش کیفیت گندم تولیدی می تواند باشد.

وی ادامه داد :در زمینه میزان وزنی و تناژ خرید گندم ، استان زنجان جزو ده استان برتر کشور بوده که بیش از 200 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گندم های کیفی در تولید آرد و در نهایت نان ماکول تاثیر بسزایی دارد افزود : یکی از ضروریات نگهداری مناسب گندم های خریداری شده ، ذخیره در سیلوهای استاندارد است که بحمدا... در هفته دولت فاز اول یکی از این پروژها با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

منصوری خاطر نشان کرد : با آغاز نهضت سیلوسازی در کشور در سال های گذشته خوشبختانه امسال فاز اول دو سیلوی بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و انشاا... با عنایت دولت محترم و تخصیص تسهیلات لازم سومین سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت 100 هزار تن که هم اکنون دارای بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی است، افتتاح می‌شود./ش/ن

برچسب ها: گندم ، زنجان ، کیفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.