مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت:نباید فعالیت روابط عمومی‌ها محدود به تهیه اخبار سازمانی و نصب بنر باشد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه؛جلیل جباری اظهار داشت:روابط عمومی به عنوان علم ارتباطات مطرح بوده و عملکرد روابط عمومی می‌تواند اثرات مثبت و منفی داشته باشد.

وی ادامه داد:نحوه عملکرد روابط عمومی موجب می‌شود عملکرد یک دستگاه به صورت مطلوب نشان داده شود و یا عملکرد برعکس داشته باشد.

جباری خاطرنشان کرد:شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در پیشرفت جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات بسیار تاثیرگذار است؛البته باید در راستای تبیین فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها نباید محدود به تهیه اخبار سازمانی و نصب بنر باشد،ادامه داد:روابط عمومی مبحثی علمی و تخصصی است که باید به این موضوع به صورت تخصصی نگاه شود و بازخورد عملکرد دستگاه‌ها سنجیده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه کرد:روابط عمومی باید با ارتباط با سایر دستگاه‌ها به عنوان ارتباط‌دهنده بخش‌های مختلف ادارات موجب هم‌افزایی وظایف دستگاه‌ها شود.

همچنین معاون گردشگری،میراث‎فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان غربی با تاکید بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی،اظهار داشت:امسال محور عمده فعالیت دستگاه‌های دولتی و خصوصی بر محور اقتصاد و فرهنگ بوده و در این راستا روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش محوری داشته باشند.

وی موضوع گردشگری را از محورهای مهم توسعه در استان عنوان کرد و ادامه داد:روابط عمومی‌ها در توسعه صنعت گردشگری بسیار تاثیرگذار بوده و با نحوه عملکرد خود در شکوفایی گردشگری در استان نقش کلیدی دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد:باید با اطلاع‌رسانی درست جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای توسعه گردشگری در استان گام‌هایی اساسی برداشته شود و توسعه گردشگری در استان در رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه موثر خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تهیه ، میراث ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.