رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:بدون حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول واقعی در شهر ارومیه در عرصه‌های مختلف تحقق نمی‌یابد.

سیدهادی ذاکر در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه به اهمیت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهار داشت:استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در رشد و توسعه شهر ارومیه بسیار تاثیرگذار است.

ذاکر با تاکید بر اینکه بدون حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول واقعی در شهر ارومیه در عرصه‌های مختلف تحقق نمی‌یابد،ادامه داد:در این راستا باید بسترهای لازم فراهم شود و با تعامل شهرداری و شورای شهر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جذب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد:در راستای راه‌اندازی واحد تولیدی با مشارکت سرمایه‌گذار ترک و ایرانی موانعی وجود داشت که در حال حاضر زمین ارائه شده است.

وی ادامه داد: اجرایی شدن این پروژه در اشتغال‌زایی،تولیدات و زیبایی شهر تاثیرگذار بوده و شهر ارومیه را به مرکز خرید و گردشگری مبدل خواهد کرد و در حال حاضر تمامی مسائل حل شده که در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان تصریح کرد: باید زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گام‌های موثری در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه برداشته شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه ، خارجی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.