رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت "حاج حسین ترکان" پدر "مهندس اکبر ترکان" دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و "حاج محمد بارفروش" پدر چهار را شهید تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت "حاج حسین ترکان" پدر "مهندس اکبر ترکان" دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و "حاج محمد بارفروش" پدر چهار شهید تسلیت گفت.

در پیام تسلیت "آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی" خطاب به اکبر ترکان آمده است: درگذشت ابوی گرامیتان، ابوالشهیدین حاج حسین ترکان را به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم.
 
هاشمی رفسنجانی در این پیام از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان معزز به ویژه فرزند وی صبر و اجر مسألت کرده است.
 
همچنین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در پیامی درگذشت مرحوم مغفور "حاج محمد بارفروش" را تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است: مرحوم مغفور "حاج محمد بارفروش" با تقدیم چهار فرزند سرافراز، شهیدان حاج محسن، جواد، علی اصغر و حاج محمدرضا بارفروش دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد و به مصداق آیه «والحقنا بهم ذریتهم» بهترین شفیع‌ها را در بارگاه الهی دارد.
 
هاشمی رفسنجانی در این پیام تسلیت، با آرزوی علوّ درجات برای این پدر و فرزندان، صبر و اجر بازماندگان به ویژه بیت محترم ایشان را از درگاه احدیت خواستار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار