حذف 90 نفر از پرسنل فدراسیون در 30 ماه؛

شجاعی قصد کناره‌گیری از فدراسیون تیر و کمان را ندارد

رئیس فدراسیون تیر و کمان از دستاوردهای 3 سال گذشته خود صحبت کرد و بحث کنار رفتن خود را وظیفه مجمع فدراسیون دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، انتخابات کمیته ملی المپیک 3 سال گذشته برگزار شد و "محمد‌علی شجاعی" رئیس فدراسیون تیر و کمان به عنوان خزانه‌دار کمیته انتخاب شد.
شجاعی با این انتخاب باید از ریاست فدراسیون انصراف می‌داد تا 2شغله نباشد اما این موضوع را به قدری تعویق انداخت تا به بازی‌های آسیایی اینچئون رسید.

وی در مورد بازی‌های اینچئون گفت: بحث برگزاری انتخابات را از همان زمان انتخاب در کمیته ملی المپیک اعلام کردم چون قانون جاری کشور این را می‌گوید و باید به قانون تمکین کرد، بحث شخصی هم برایم وجود دارد که میلی به داشتن 2شغل و دغدغه فکری بیشتر نداشتم اما تا به حال این انتخابات را به تأخیر انداخته‌اند.

رئیس فدراسیون تیر و کمان اشاره کرد: چرا نمی‌پرسید چقدر بدهی‌ها را پرداخت کردیم؟ چطور 130 نفر پرسنل فدراسیون را به 40 نفر رساندیم و حقوقی را که 7 ماه در پرداخت آن تأخیر بود را رأس هر ماه پرداخت می‌کنیم.

وی فرد جایگزین خود را مهمتر از موضوع رفتن عنوان کرد و گفت: مهم این است که چه کسی جای من می‌آید؟ آن کسی که می‌آید چه برنامه و سابقه‌ای دارد؟ این نگاه مهمتر از رفتن من در ماه شهریور یا مهر است.

***بین ریاست و مالکیت تفاوت است

شجاعی ادعا کرد که از اساس و بنیان کارهای فدراسیون را پیش برده و بین ریاست با مالکیت تفاوت گذاشته است چون مدیر باید بیشتر پاسخگو باشد نه اینکه اختیارات بیشتری به دست آورد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان اساسنامه فعلی فدراسیون را هم مورد تایید فدراسیون جهانی، شورای المپیک آسیا و کمیته بین‌المللی می‌داند.

***استعفا نمی‌دهم

 شجاعی در خصوص استعفایش خاطرنشان کرد: من استعفا نمی‌دهم چون مجمع انتخاباتی باید برگزار شود و اعضای مجمع تصمیم بگیرند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار