معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی گفت: بزرگ‌ترين مسابقه كتاب‌خواني كشور با عنوان «امام رضا (ع) و زندگي» در ايام ميلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوي برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمين سيد جلال حسيني در گفتگوباخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،افزود: اين مسابقه فرهنگي ويژه ايام دهه كرامت رضوي، در شمارگان يك ميليون نسخه تهيه شده است و در اختيار علاقه ‌مندان قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه در مجموع به 426 نفر از برگزيدگان اين مسابقه، طي 10 روز ايام ميلاد، جوايز ارزنده‌اي اهدا خواهد شد، گفت: همه روزه در ايام ميلاد رضوي قرعه‌كشي انجام مي‌شود كه كمك هزينه سفر به مشهد مقدس و عتبات عاليات از جمله اين جوايز است.

حسيني اظهار داشت: مراسم اهداء جوايز همه روزه در رواق دارالهدايه حرم مطهر رضوي و پخش زنده اين مراسم از شبكه راديو معارف با حضور نويسنده كتاب « امام رضا(ع) و زندگي» انجام مي‌شود.

وي افزود: براي شركت در مسابقات فرهنگي از طريق پيامك، كافي است علاقه‌مندان شماره‌ي گزينه‌هاي صحيح سوال‌ها را به صورت يك عدد پنج رقمي از چپ به راست، پس از ذكر نام مسابقه، نام، نام خانوادگي، سن، تحصيلات و شهر به سامانه 300008000 پيامك كنند.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی با اشاره به چگونگي شركت و تكميل پاسخنامه‌ي این مسابقه فرهنگی گفت: علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقات مي‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوي به نشاني www.aqr.ir پاسخ‌هاي صحيح را ارسال كنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي شركت در اين مسابقه به كيوسك‌هاي راهنماي زائر حرم مطهر رضوي مراجعه و اين كتاب را تهيه كنند.

انتهای پیام//

برچسب ها: مسابقه ، کتاب ، حرم ، مطهر ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.