رئیس شورای شهر شهریار گفت: توسعه آرامستان‌ها و فضای سبز شهری از ضروریات اجتناب ناپذیر مذکور محسوب می‌شود که در دستورکار ویژه مجموعه مذکور قرار دارد.

حسین حق وردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به وسعت منطقه‌ای و کثرت جمعیتی شهریار اظهار داشت: با توجه به مختصات گسترده شهری در منطقه مذکور به همان میزان نیز ضرورت ارتقاء و گسترش امکانات و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود: فضای سبز شهری و آرامستان‌ها از نمونه نیاز‌ها و الزامات حائز اهمیت این منطقه است که گسترش و توسعه هر چه بیشتر آن، اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: به تبع با افزایش جمعیت،‌میزان مرگ و میر نیز افزایش می‌یابد که در چنین شرایطی،‌گسترش آرامستان‌ها،‌ضروری است، اما در برخی ازمناطق شهریار همچون فاز 3اندیشه، آرامستانی برای خاکسپاری متوفیان این منطقه وجود ندارد که در نظر داریم مشکلات فوق را در حد توان و امکانات موجود، به حداقل برسانیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: قریب به 16 پروژه در عرصه‌های گوناگون در دستورکار مجموعه مدیریت شهری شهریار قرار دارد که در صورت تحقق 30تا50 درصدی طرح‌های مذکور چهره شهر دگرگون می‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ارمستان ، شهریار ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.