گواهینامه کیفیت آثار صنایع دستی برای 28 اثر از صنعتگران و هنرمندان استان کرمانشاه که موفق به اخذ نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی گردیده اند صادر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، نصرت الله سپهر معاون صنایع دستی استان گفت: با توجه به برگزاری مراسم دومین جلسه داوری نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی که در تاریخ 12 و 14 آبان ماه سال گذشته به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، تعداد 28 اثر از صنعتگران و هنرمندان استان که محصولات آن ها توسط داوران از لحاظ مرغوبیت اصالت نوآوری در طرح و اجراء قابلیت حضور در بازار، سازگاری با محیط زیست و قوانین جاری کشور مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شدند، موفق به اخذ گواهینامه کیفیت آثار صنایع دستی کشور شدند.

وی افزود: با توجه به انتقال پروژه و برنامه مهر اصالت یونسکو به شورای جهانی صنایع دستی برنامه برگزاری داوری یونسکو که مقرر بود در سال 2014 برگزار گردد در سال 2016 میلادی برگزار می شود.

وی درپایان تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه آماده هدایت و پشتیبانی هنرمندان و صنعتگران خلاق و توانمند برای پیشرفت هرچه بیشتر این هنر صنعت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.