مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 2000 دستگاه اتوبوس دو کابین به ناوگان حمل و نقل شهری تا پایان این ماه خبر داد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به فعالیت 6000 دستگاه اتوبوس درسطح شهر ،اظهار داشت: علی‌رغم نیاز شهر به گسترش حمل و نقل عمومی بیش از 2000 اتوبوس فرسوده هستند که باید تمهیدات لازم در این زمینه صورت پذیرد.


وی با اشاره به اینکه متاسفانه مدیریت شهری علی‌رغم وجود مصوبات قانونی در خصوص حمایت دولت از شهرداری هیچ گونه اتوبوسی را در 4 سال اخیر از دولت دریافت ننموده افزود: با توجه به وعده مسئولان شهری مبنی بر خرید 450 دستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری، 200 اتوبوس دو کابین تا پایان این ماه به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده خواهد شد.


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه یکی از تصمیمات مدیریت شهری را در خصوص تجهیز 600 دستگاه اتوبوس به فیلتر دوده عنوان نمود و تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک هم اکنون درحال مناقصه با شرکت‌های تولید‌کننده این فیلتر‌هاست که به محض اتمام مناقصه و گزینش مطلوبترین شرکت سازنده نصب فیلترها آغاز خواهد شد.


سنندجی در پایان با بیان اینکه خرید اتوبوس‌های شهری و نصب فیلتر از محل اعتبارات شهری خواهد بود ، خاطر نشان کرد: حدود 15 میلیارد تومان جهت تجهیز اتوبوس‌ها به فیلتر دوده پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناوگان ، شهری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار