وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر امروز به استان خراسان شمالی سفر می‌کند و در این سفر پروژه‌های بهداشتی درمانی کشور را به طور همزمان افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ 144 خانه بهداشت، 36 مرکز بهداشت، 54 مرکز اورژانس پیش بیمارستانی یا جاده ای، 11 آزمایشگاه، 5 بیمارستان،  15 خانه پزشکان، 6 ساختمان دانشکده، 10 درمانگاه و 4 اورژانس بیمارستانی از پروژه های قابل افتتاح در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در هفته دولت است.

براساس این گزارش، از دیگر پروژه های بهداشتی درمانی قابل افتتاح در این هفته، تکمیل و تجهیز 76 بخش بیمارستانی، 18 ساختمان دانشگاه و دانشکده و 14 ساختمان اداری بیمارستانی می باشد.

هاشمی همچنین در سفر به استان خراسان شمالی از بیمارستان های این استان بازدید می کند و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان ها قرار می گیرد.

بنابر این گزارش دیدار با حضرت آیت ا... مهمان نواز؛ نماینده مجلس خبرگان، شرکت در مراسم روز پزشک دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و سخنرانی در نمازجمعه بجنورد از دیگر برنامه های سفر سه روزه وزیر بهداشت به استان خراسان شمالی است.

گفتنی است: وزیر بهداشت همچنین با توجه به استقرار شعبه شرق موسسه خیریه نورآوران سلامت در خراسان شمالی روز پنج شنبه نیز با حضور در روستای عشق آباد شهرستان آشخانه به جراحی چشم بیماران محروم این منطقه می پردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار