17 پروژه عمران شهری در برازجان امروز با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، شهردار برازجان صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری برازجان اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف است و باید در این مسیر گام برداریم.

ماشاالله احمدی افزود: شهرداری برازجان پروژه‌های متنوع و ارزشمندی در دست اجرا دارد و در سال جاری برای رفاه و آسایش شهروندان از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: تاکید زیادی بر روی افزایش کیفیت پروژه‌ها در سطح شهر داریم و انتظار داریم با تلاش بیشتر و موثرتر شاهد موفقیت بیشتر در این عرصه باشیم.

شهردار برازجان از افتتاح همزمان 17 پروژه عمران شهری در برازجان خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه‌ها در واقع گامی برای تسهیل امور شهروندان و رفاه و آسایش این عزیزان است.

احمدی تصریح کرد: افتتاح خیابان، افتتاح بلوار 28 متری، افتتاح شبکه دفع آب‌های سطحی و مکانیزه کردن ایستگاه‌های اتوبوس شهری از پروژه‌های افتتاحی امروز است.

وی یادآور شد: افتتاح پل عابر پیاده، پیاده‌روسازی، روکش آسفالت، دیوار حفاظتی و علائم راهنمایی و رانندگی نیز از جمله پروژه‌هایی است که امروز افتتاح شده است.

شهردار برازجان بیان کرد: برازجان از شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان است و برای عمران و آبادانی این شهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: عسلویه ، برازجان ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.