همزمان با هفته دولت، كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي دانشكده پزشكي در شهرکرد به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان چهارمحال و بختیاری، از افتتاح كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي دانشكده پزشكي، همزمان با هفته دولت در شهرکرد خبر داد.

دكتر فرامرز محمد علي بيگي افزود: با توجه به حجم بالاي مراجعات مردم به مراكز درماني دولتي تابعه دانشگاه علوم پزشكي و محدوديت ظرفيت پذيرش اين مراكز، مركز تخصصي درماني دانشكده پزشكي با هدف رفاه حال هم استاني ها و ارتقاء خدمات تشخيصي درماني در شهركرد راه اندازي گرديد.

به گفته وي،‌ با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین و بویژه ساکنان نقاط دور دست استان، كليه خدمات تخصصي و فوق تخصصي باليني روزانه از ساعات اوليه صبح تا ساعت ۱۵ در این مرکز به مراجعين ارائه مي شود.

وي خاطر نشان كرد:‌ در حال حاضر روزانه بيش از ۴۰۰ مراجعه كننده از خدمات اين مركز بهره مند مي شوند که با تلاش هاي صورت گرفته براي ارائه خدمات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، ظرفيت پذيرش مراجعين به دو هزار نفر در روز افزايش مي يابد.

دكتر محمد علي بيگي اضافه کرد: در حال حاضر نوبت دهي در این مرکز درمانی حضوري بوده و به زودي سيستم نوبت دهي تلفني نیز راه اندازي می شود.

به گفته رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان چهارمحال و بختیاری؛ تعرفه هاي تشخيصي و درماني اين مركز، دولتي بوده و مانند ساير مراكز دولتي از سوي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي ابلاغ می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.