رئیس شورای عالی استانها گفت: خواستار آنیم که اعضای دبیرخانه‌های شورای اسلامی استانهای کشور به دلیل تجربه نداشتن و آشنا نبودن با این فعالیتها تعویض نشوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مهدی چمران رئیس شورای عالی استانها در نشست مسئولین دبیرخانه‌های شورا‌های اسلامی استانهای کشور که صبح امروز در مجتمع آدینه برگزار شد ، با بیان اینکه شوراهای استانها دارای تشکلات بزرگی هستند، اظهار داشت: ما هم نمی‌خواهیم این اتفاق بیافتد زیرا ساختن امپراطوری وسیع، کارآمدی کمتری نسبت به افراد توانمند و صمیمی دارند که بتوانند کار خودشان را انجام دهند.


وی با بیان اینکه گستردگی سازمان دلیلی برای کارآمدی آن نیست ، افزود: ممکن است گستردگی یک سازمان از کارآیی آن بکاهد البته هر سازمانی نسبت به خود نیاز‌هایی دارد که در آن شکی نیست.


چمران با تأکید بر کم بودن نیرو‌های شورای عالی استانها گفت: با توجه به این مشکل این افراد می‌بایست درهمه زمینه‌ها توانایی داشته و البته مسئولیت آنها آنقدر سنگین نیست که دهها نفر بخواهند آن را انجام دهند.


رئیس شورای عالی استانها با بیان اینکه، باید همه سیستم درست کار کنند ، تصریح کرد: در شورای عالی استانها دوستانی داریم که با صفای دل کار می‌کنند و ارزش بیشتری نسبت به سیستم کار کردن دارند.


چمران با تأکید بر اینکه در مجموعه شورای استانها منابع کثیر و امکانات فراوان وجود ندارد ، گفت: در شورای عالی استانها امکان رفت و آمد و پرداخت حقوق و مزایا وجود دارد ولی وقتی که انسان بخواهد از صمیم قلب کار کند و به شغلش به عنوان ایفای یک وظیفه الهی عمل کند آن موقع موفق می‌شود.


وی با اشاره به اینکه اعضای دبیرخانه نباید تعویض شوند ،افزود: مسئولین دبیر‌خانه‌ها آموزش دیده‌اند و سالها فعالیت‌ کرده‌اند و تجربه دارند و افراد جدیدی که وارد این عرصه می‌شوند ممکن است کاربلد و توانمند نباشند.


رئیس شورای عالی استانها با اشاره به درآمد شورای استانها بیان داشت: در مجلس شورای اسلامی کار شورا‌ها را شغل حساب نمی‌کنند و خدمت به مردم می‌دانند و برای اعضای شورا حقوقی تنظیم نگردیده و اگر دولت هم رقم ناچیزی را تعیین کرده به شورا‌ها پرداخت نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وسیع ، سازمان ، زمینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار