همزمان با هفته دولت 199 طرح ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ مدیرکل ICT استان همدان در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها 762 میلیاردو 988 میلیون ریال هزینه شده است.
مجتبی ساکی از ایجاد خدمات اینترنت پرسرعت که 315 روستای جدید استان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل توسعه پهنای باند لایه لبه استان با ظرفیت 5 در 56 گیگابایت ثانیه، توسعه تجهیزات تکمیلی کانالهای بین المللی استان با ظرفیت 240 کانال، نصب و راه اندازی سامانه های پایش ترافیک استان با ظرفیت 23 گیگابایت در ثانیه، توسعه و تکمیل زیرساخت های برق 9 مرکز، اجرای سه مسیر فیبر نوری ای در حوزه استان است.
وی از افزایش 70 درصدی پوشش شبکه اپراتور رایتل در استان همدان خبر داد و افزود: 4 سایت جدید رایتل در همدان راه اندازی می شود و 10 سایت جدید در شهرستان های استان به زودی راه اندازی می شود.
معاون عمرانی استان همدان هم با بیان اینکه دنیای امروز دنیای تعامل و پیشرفت متکی به ارتباطات است، گفت: دولت تدبیر هم در تعامل مردم جهان با هم تأکید دارد، این تعامل با ارتباطات، استفاده از تکنولوژی نو مقدور می شود.
محمودرضا عراقی مبارزه با تبلیغات سوء کشورهای استکباری را در گرو معرفی صحیح صلح، دوستی و اسلام گرایی به جهانیان از طریق ارتباطات زنده و پویا دانست و افزود: استفاده این طرح ها علاوه بر ایجاد زیرساخت های فن آوری اطلاعات، عدالت اجتماعی و مردم زدایی در روستاها را هم به همراه داشته است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.