عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه گفت: نمایشگاه فروش پاییزه-ویژه بازگشایی مدارس- از 17 تا 25 شهریور در محل دایمی نمایشگاه های کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ حسین بیات گفت: طرح ویژه نظارتی به این منظور از 10 شهریور تا 10 مهر ماه اجرا خواهد شد.وی با بیان اینکه در این طرح اولویت با پوشاک، کیف و کفش و لوزام تحریر است، افزود: 180 عضو کمیسیون بازرسی اتحادیه ها و همچنین 30 بازرس اتاق اصناف در قالب این طرح و در چند شیفت بر بازار نظارت دارند.بیات تاکید کرد: تا کنون 70 واحد فروش پوشاک مجوز فروش فوق العاده دریافت کرده اند.


وی همچنین از برگزاری نمایشگاه پاییزه با محوریت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی خبر داد و تصریح کرد: قرار بود امسال فقط فروش های فوق العاده داشته باشیم، اما در نهایت تصمیم بر آن شد که نمایشگاه هم برگزار شود.

این عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه زمان برگزاری نمایشگاه را 17 تا 25 شهریور به مدت 9 روز دانست و خاطرنشان کرد: سخت گیری های زیادی برای برپایی نمایشگاه اعمال شده و اولویت با کارخانجات، واحدهای تولیدی و عمده فروشان است که می توانند کالاها را با قیمت مناسب عرضه کنند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.