مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در مجموع 40 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار صرف بهره‌برداری پروژه‌های هفته دولت در حوزه آب شده است، گفت : با بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی، 26 هزار و 612 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ذبیح‌الله ذاکری در مراسم بهره‌برداری از دو پروژه آبرسانی در بخش نشتا شهرستان تنکابن گفت: عملیات احداث این پروژه در سال 90 با هزینه‌ای بالغ بر 6 هزار و 500 میلیون ریال آغاز شده و با بهره‌برداری از آن 3 هزار خانوار برخوردار می‌شوند.

ذاکری با بیان اینکه پروژه‌‌های فاضلاب شهری در پنج شهر قائمشهر، آمل، محمودآباد، تنکابن و رامسر در دست اجراست، افزود: در اجرای طرح‌های فاضلاب به دلیل مشکلات اعتباری در دولت مجبور شدیم از تسهیلات بانک توسعه اسلامی بهره‌گیری کنیم تا این طرح‌ها را به بهره‌برداری رسانیم.

وی به دو پروژه مورد بهره‌برداری هفته دولت در تنکابن اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به شهر نشتارود واقع در بخش نشتا، با حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 40 لیتر در ثانیه با هدف افزایش توان تامین برای مقابله با کمبود آب در ایام گرم سال به بهره‌برداری رسیده است./ب

برچسب ها: تامین ، صرف ، شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.