ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت استان سيستان و بلوچستان يک محموله داروهاي غير مجاز پرورش اندام را کشف و يک نفر را دستگير کردند.

سرهنگ پارسافر رييس پليس امنيت عمومي استان سيستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام خبري مبني بر اينكه فردي مقادير زيادي انواع قرص ، شربت و پودر پرورش اندام خارجي را در واحد صنفي خود به صورت گسترده خريد و فروش مي نمايد ، رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت  استان سيستان و بلوچستان قرار گرفت.

رييس پليس امنيت عمومي استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: در تحقيقات پليسي مشخص شد فرد مذکور داروهاي غير مجاز پرورش اندام  را در يک واحد صنفي الکتريکي نگهداري و در پوشش اين صنف اقدام به فروش داروهاي پرورش اندام مي نمايد که پس از بررسي صحت و سقم موضوع محل مورد نظر تحت كنترل قرار گرفت.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پس از هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از اين مغازه تعداد زيادي دارو و پودر پرورش اندام خارجي که به صورت ماهرانه در داخل مغازه دپو شده بود را کشف و مالک داروها را دستگير کردند.

رييس پليس امنيت عمومي استان سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:پس از انتقال کالاهاي كشف شده به اداره نظارت بر اماکن عمومي،بيش از 2000 قلم انواع پودر ، قرص و شربت غير مجاز پرورش اندام كشف و در نهايت متهم به همراه پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار