وزیر صنعت، معدن و تجارت تدوين سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت را در راستای توسعه صنعتی کشور ضروری دانست و گفت: اين سند ظرف سه ماه تدوین و به دولت ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت‌زاده درمراسم افتتاح مهمترین واحدهای تولیدی و صنعتی به مناسبت هفته دولت افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد یکساله دولت است.
 
وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رونق اقتصادی کشور حمایت می‌کنیم تصريح كرد: تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش تولید و مصرف کالاهای داخلی است.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به تاكيد دولت مبني بر تكيه و توجه به بخش صنعت اظهار داشت: فرهنگ استفاده از محصولات داخلی در کشور بايد نهادینه شود.
 
به گفته نعمت‌زاده، دولت 35 مصوبه را برای رفع موانع تولید در کشور اجرایی کرده است و برای توسعه و رونق کسب و کار تلاش می‌کند. وی،خروج از رکود را اولویت دولت ذكر كرد و گفت: تلاش كرديم تا در یکسال گذشته فضا را برای جذب و احیای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت تلطیف کنیم.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت ثبات نسبی  را بر بخش صنعت و معدن حاكم دانست و گفت: تلاش‌هایمان همچنان ادامه و دولت توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت ، راهبردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار