اصفهان/

با انتقال آب از کوهرنگ 3 زاینده رود احیا می شود؛ خشکسالی در گذر است

معاون اول رئیس جمهور در اصفهان گفت: به زودی با انتقال آب از کوهرنگ 3 شاهد احیای زاینده رود خواهیم بود و این روزهای خشکسالی خواهد گذشت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ، اسحاق جهانگیری شب گذشته در مراسم افتتاح شهر رویاها اظهار کرد: خوشبختانه اصفهان و مردم آن در همه کارهای خوب پیشقدم بوده اند و در زمان جنگ نیز مسئولان آن به فکر زیبا سازی شهر بودند و مسئولان آینده آن نیز یک گام بلند تری در این راه برداشتند.

وی با بیان اینکه اصفهان از این منظر پیشتاز بوده و همواره برای نشاط مردم فعال بوده است، افزود: این به معنای این نیست که اصفهان با سابقه درخشان خود عاری از مشکل باشد بلکه مانند هر جامعه دیگری دارای مشکل بوده و مشکلات آن دچار پیچیدگی خاص خود است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه البته مسئولان اصفهان به یقین از مشکلات عبور می کنند، تصریح کرد: به یقین برای هیچ ایرانی این وضعیت زاینده رود قابل تحمل نیست و قدم زدن در کنار آن و امید گیری در کنار آن آرزوی هر کسی است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور نیز در این زمینه دغدغه مند است اما در همه ایران با این بحران مواجهیم، بیان کرد: کم آبی و خشکسالی برای اصفهان و تهران و مشهد نبوده و همه استانها به آن دچار هستند.

جهانگیری با اشاره به اینکه احیای زاینده رود از الویت های ما بوده و در شورای عالی آب تصمیم های مهمی گرفته شده است، گفت: به زودی با انتقال آب از کوهرنگ 3 ما و شما شاهد احیای زاینده رود خواهیم بود و این روزهای خشکسالی خواهد گذشت.

وی با توجه به اینکه کلان شهر های ایران با مشکلات جدی و مهمی روبرو هستند، ابراز کرد: مسئله محیط زیست نیز از مسادل مهم بوده وتحول در نظام سلامت نیز برای همه مهم بوده و این مسئله تنها به سلامت جسم خلاصه نمی شود و برای رسیدن به شادی و سلامت روح باید از چنین کارهایی در همه کشور انجام شود.

انتهای پیام
برچسب ها: اصفهان ، انتقال ، آب ، کوهرنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.