قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: وضعیت تیم نسبت به چند روز قبل بهتر و آماده‌تر شده است.

شهرام محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هنوز به آمادگی کامل و ایده‌آل نرسیده‌ایم. شرایط بازیکنان به دلیل اردوهای متوالی و پشت سر هم که داشتیم خوب نیست ما از هفتم فروردین ماه در اردو هستیم و الان شهریور ماه است و ما در طول این مدت طولانی بدون استراحت برنامه‌های تمرینی پرفشاری را انجام دادیم و پس از مسابقات قهرمانی مردان جهان هم باید برای بازی‌های آسیایی کره آماده شویم، تحمل این شرایط سخت و هماهنگی با وضعیت‌های موجود از جمله تغذیه، ساعت و ... بسیار سخت است.
حال در کنار این مسائل باید بار روانی و روحی را نیز تحمل کرد.

وی گفت: با تمام این سختی‌ها ما برای کشورمان می‌جنگیم و باید تلاش زیادی داشته باشیم. این مردم خیلی به ما محبت دارند و با بازی‌های خوب از آن‌ها تشکر خواهیم کرد.

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه افزود: حریفان ما در این دوره از  رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی هستند ایتالیا و آمریکا را به خوبی می‌شناسیم چون در طول مسابقات لیگ جهانی چندین بار با آن‌ها بازی کردیم. بلژیک یک لول از نظر فنی از تیم استرالیا پایین‌تر است. کارمان در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان جهان سخت است و نتایج بازی‌ها را نمی‌توان پیش بینی کرد ما قول ارائه یک والیبال و بازی خوب را می‌دهیم.

محمودی گفت: ما تجربه زیادی از حضور در این مسابقات را نداریم اگر بتوانیم از گروه خودمان در مرحله مقدماتی صعود کنیم می‌شود گفت که نتیجه خوبی را به دست آورده‌ایم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار