مراسم رونمایی از نرم افزار 100 سند جنایت آمریکا در ایران و منطقه با سخنرانی رحیم‌پور ازغدی در بوستان گفتگو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی امروز از 100 سند جنایات آمریکا در ایران و منطقه که به صورت نرم‌افزار تهیه شده را تحت عنوان «آبروی آمریکا می‌بریم ...» رونمایی کرد.
 
این نرم‌افزار در چهار بخش تهیه شده، بخش اول ویژه نامه الکترونیکی 100 سند از جنایات آمریکا در ایران و منطقه است که کار پژوهشی آن را موسسه راهبردی دیده‌بان به عهده داشته است. بخش دوم گالری تصاویر پوسترهایی با  مضمون منویات امام خمینی (ره) که در ارتباط با آمریکا در آن گنجانده شده، بخش سوم نماهنگ و کلیپ صوتی منویات مقام معظم رهبری و در بخش آخر نماهنگ خود نرم افزار است.

نرم افزار مذکور که در طول یک سال کار پژوهشی تهیه شده است،‌ عصر امروز با سخنرانی رحیم پور ازغدی در بوستان گفتگو رونمایی شد.
 
 گفتنی است این دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی است که در پنج بخش اصلی بین الملل، رسانه‌های برخط، نشر دیجیتال، بازی و انیمیشن، فن‌آوری و اطلاعات و در پنج بخش جانبی دیجیتال در آینه هنر، کارگاه‌ها و نشست‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، واقعیت افزوده و کودک و نوجوان برگزار می‌شود و  علاقمندان می‌توانند از تاریخ 1 تا 7 شهریور همه روزه از ساعت 10 الی 21 به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: آبروی ، آمریکا ، بریم ، سند ، 100 ، جنایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار