معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران اقدام به ارائه گزارش حادثه درگیری و فوت مرحوم چراغی کارگر تفکیک زباله در حضور حاضران کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبداللهی امروزدرجلسه علنی شورای شهر با ارائه گزارشی از نحوه و علت حادثه گفت: ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 16 مرداد سال جاری یکی از شهروندان تهرانی به نام علی چراغی طی درگیری پیرامون جمع‌آوری ضایعات و پسماند خشک واقع در اتوبان باقری، نبش خیابان 196 غربی به شدت مجروح و پس از یک هفته بستری در بخش مراقبتهای ویژه روز پنجشنبه 23 مرداد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: مرحوم چراغی کارگر خیاطی 41 ساله که برای گذران مخارج زندگی همسر و 4 فرزندش با استفاده از یک وانت به جمع‌آوری ضایعات می‌پرداخته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: در این نزاع درگیری از سوی عوامل شرکت پیمانکاری پسماند خشک به نام تلاش‌گستران سرزمین طلایی اتفاق افتاده است.

این شرکت پیمانکار مسئول جمع‌آوری پسماند خشک در منطقه 4 می‌باشد پس از وقوع حادثه مسئولیت حادثه را به گردن گرفته و موضوع را در کلانتری صورت جلسه کرده که افراد خاطی از عوامل پیمانکار بوده‌اند.

عبداللهی با اشاره به اینکه، 4 نفر از عوامل خاطی پیمانکار و همچنین مدیر عامل شرکت مربوطه در بازداشت به سر می‌برند و ماشین آنها نیز در اداره آگاهی توقیف شده و در حال حاضر این پرونده در دادسرای در مطلع رسیدگی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: حادثه ، مراقبت ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار