سخنگوی شورای شهرتهران گفت: علی رغم اینکه شرکت ارتباطات مشترک شهر فعالیت پایش را انجام می‌دهد اما متاسفانه ضمانت اجرایی برای جمع‌آوری دکلهای غیر مجاز در سطح شهر وجود ندارد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا تقی‌پور امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به این مطلب افزود: برای اینکه به مسائل ایمنی به صورت اصولی و اساسی نگاه شود آیین نامه‌ای را در 7 جلسه تنظیم شده است اما متاسفانه علی رغم اینکه شرکت ارتباطات مشترک شهر کار پایش را می‌کند ضمانت اجرایی وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: به تمام شهرداران مناطق اعلام شده است که دکلهای غیرمجاز را از سطح شهر جمع‌‌آوری کنند، اما چون این موضوع مشمول ماده 100 نمی‌شود نمی‌توانیم در مورد آن اقدام جدی انجام دهیم.

تقی‌پور با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای صورت گرفته درباره حادثۀ فوت مرحوم چراغی اظهار داشت: یک حادثه تأسف‌باری اتفاق افتاده که همه ما متاسفیم اما باید توجه داشت که در این خصوص قوه قضاییه مسئول پیگیری این ماجرا است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران تصریح کرد: مطالبی که در قراردادها عنوان می‌شود باید به صورت مختصر‌تر نگارش شوند.

وی ادامه داد: ما باید تنظیم مقررات را درشواری شهر و شهرداری تهران برون سپاری کنیم و برای این موضوع حتماً باید چهارچوب مشخصی تعیین کنیم که چکار می‌توانیم بکنیم و چه کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. متاسفانه ما در این مورد ضعف داریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ضمانت ، اقدام ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار