بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی کشورمان گفت: شاید درست نباشد که بگویم ولی شرایط جسمانی خوبی ندارم.

سیدمحمد موسوی عراقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: سفر تیم به آمریکا خستگی بسیار زیادی را برایم به همراه داشت که هنوز به هماهنگی و شرایط مطلوب نرسیده‌ام ولی چاره‌ای ندارم و باید همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی مردان جهان شرکت کنم.

بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی کشورمان گفت: شاید درست نباشد که بگویم ولی خوب نیستم از نظر بدنی مردم نباید انتظار موسوی که در مسابقات لیگ جهانی دیده‌اند را در لهستان از من داشته باشند.

وی تصریح کرد: شاید دلیل این شرایطی که دارم به آسیب دیدگی کهنه‌ای که دارم برمی‌گردد. وقت نکردم که به آن رسیدگی و درمان کنم به خاطر همین مسأله روز به روز و ماه به ماه بدتر می‌شوم.

بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: از مسئولان و اعضای کادر فنی درخواست کرده‌ام که اگر اجازه دهند در یکسری اردوها و مسابقات حضور نداشته باشم، تا بتوانم با دقت زیر نظر پزشک متخصص کارهای مداوای خود را انجام دهم ولی متاسفانه موافقت نکرده‌اند.
 
موسوی  گفت: الان 12 سال است که به طور مداوم در تیم ملی و لیگ بدون استراحت کار کرده‌ام و هم اکنون وضعیتم طوری شده که شرایط خوبی ندارم و آسیب این هستم.
 
وی تصریح کرد: در مسابقات لهستان با همین وضعیت تمام تلاش خود را به همراه دیگر ملی‌پوشان می‌کنیم تا نتیجه مطلوبی را به دست آوریم ولی باید مردم و مسئولان قبول کنند که تلاش ما در حال حاضر و این پیکارها با 2 ماه قبل تفاوت‌های زیادی دارم من خودم به شخصه شرایط آماده ای در تیم ندیدم.
 
بازیکن تیم ملی والیبال کشورماان در ادامه افزود: نمی‌خواهم بگویم که ما در مسابقات قهرمانی مردان جهان نتیجه نمی‌گیریم ولی باید فشار را از روی ملی پوشان برداشت به طور کلی باید قبول کرد که تیم حاضر در  لیگ جهانی سر حال‌تر از تیمی شرکت کننده در لهستان است.
 
موسوی در خصوص حریفان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی والیبال اظهار داشت: با تیم‌های ایتالیا و آمریکا چندین بار مصاف داده‌ایم اما تا به حال بازی تیمهای فرانسه و بر یک ندیده‌ایم ولی در طول جلسات آنالیز به طورحتم کادر فنی ما را با نحوه کار آنها آشنا می‌کند.
 
تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان بامداد روز گذشته عازم کشور لهستان شد.

انتهای پیام/   
 
 
 

برچسب ها: موسوی ، عراقی ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار