رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از اختصاص اعتبار 150 میلیون تومانی برای طرح هادی روستای آردینه بخش رودهن خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سجاد رضایار دوشنبه‏شب در دیدار مسئولان شهرستان دماوند با روستائیان بخش رودهن در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) روستای آردینه در خصوص طرح بافت هادی روستایی اظهار داشت: سه سال دیگر به افق 10 ساله این طرح باقی مانده است.

وی با اشاره به مشکل روستای آدرینه گفت: این امکان برای این روستا وجود دارد که در قالب بازنگری یا الحاق به بافت، این مشکل را برطرف کنیم. اجرای طرح بافت هادی روستای آردینه در اعتبارات سال 92 پیش‌بینی شده بود، ولی بخش‌های مالی آن تخصیص پیدا نکرد.

رضایار با بیان اینکه به طور مجدد 150 میلیون تومان برای روستای آردینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون منتظر تخصیص اعتبارات بودجه هستیم تا هرچه زودتر بتوانیم طرح هادی را در روستای آردینه آغاز کنیم. اکنون تا پایان سال، 150 میلیون تومان اعتبار برای این روستا پیش‌بینی شده است که در صورت برطرف نشدن مشکلات، فازهای بعدی را در این روستا انجام می‌دهیم تا مشکلات کنونی این روستا برطرف شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند همچنین از واگذاری قطعه زمین‌هایی برای مسکن جوانان روستایی نیز خبر داد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: رودهن ، روستایی ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.