رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: حرم مطهر رضوی در روز ولادت حضرت معصومه (س) توسط بانوان مشهدی با پنج هزار شاخه گل گلباران می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام سید محمد سلطانی، در نشست خبری گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله‌علیها) بانوان مشهد در میدان شهدا تجمع کرده و با راهپیمایی و گلباران حرم مطهر رضوی، عرض تبریک خود را به ساحت مقدس امام رضا (علیه السلام) ابراز خواهند کرد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه نمایش نمادین عفاف و حجاب و همچنین حضور زنان محجبه در صحنه‌های اجتماعی با رعایت موازین اسلامی است.

حجت الاسلام سلطانی گفت: آشنایی خواهران با سیره علمی و عملی حضرت معصومه (سلام الله علیها) نیز از جمله اهداف ما است که امیدوریم با اجرای این برنامه به آن دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در روز ولادت امام رضا (علیه السلام) نیز تجمعی در ساعت 16:30 در میدان شهدا برگزار خواهد شد و تجمع کنندگان ضمن راهپیمایی به سمت حرم مطهر رضوی، در مراسم گلباران نیز شرکت خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی پیوند مردم با ولایت را از اهداف این برنامه دانست و افزود: با اجرای این برنامه و برنامه های مشابه، ما به جهانیان اعلام خواهیم کرد که شیعه فقط به عزاداری نمی پردازد.

وی ادامه داد: همچون سال ‌های گذشته شهرداری، بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه کرامت پنج هزار شاخه گل برای این مراسم را تامین خواهند کرد.

حجت الاسلام سلطانی از پخش زنده مراسم توسط صدا و سیما خبرداد و افزود: سازمان اتوبوسرانی مشهد تسهیلات لازم را جهت ایاب و ذهاب شرکت کنندگان در مراسم فراهم خواهد کرد.

//انتهای پیام

برچسب ها: گلباران ، حرم ، مطهر ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.