به مناسبت هفته دولت بهره برداری از این ۸ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیون تومان و به منظور تامین آب باغات کشاورزی شهرستان بیجار انجام شده است.

به گزارش خبر نگار با شگاه خبر نگاران سنندج، مدیر جهاد کشاورزی بیجار از افتتاح 7 پروژه بخش کشاورزی در ارتباط با تامین آب روستاهای شهرستان بیجار خبر داد و گفت:  بهره برداری از این 8 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 364 میلیون تومان و به منظور تامین آب باغات کشاورزی انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بیجار ایجاد بند انحرافی در بستر رودخانه و کانال انتقال آب در سمت چپ و سمت راست آن را از مزایای انتقال آب روستای خسرو آباد برشمرد وافزود: کانال انتقال آب در سمت چپ به طول 400 متر و در سمت راست به طول 2 کیلومتر و به صورت مقطع ذوزنقه ای است.

وی با تاکید بر منحرف کردن مسیر سیل به صورت دیوار ساحلی به عنوان یکی از ویژگی های کانال انتقال آب گفت :با توجه به اینکه بیشترین محصول باغات روستای خسرو آباد انگور است، تامین آب محصول با توجه به افزایش خشکسالی، یکی از سیاست های جهاد کشاورزی شهرستان بیجار است.

احداث 250 متر خط فشار متوسط، یک دستگاه پست 160 کیلو ولت آمپر، 50 متر خط فشار ضعیف زمینی و احداث 230 متر خط فشار ضعیف هوایی با اعتباری بالغ بر 695 میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاحی در شهرستان بیجار در دومین روز از هفته دولت بود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: پروژه ، دولت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.