معاون برنامه ‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: بانک جامع اطلاعاتی شهرستان دماوند به زودی تکمیل می ‌شود.

مجید صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با استفاده از این بانک می‌ توان خیلی از کارها را به خوبی انجام داد و برنامه‌ ها را بر اساس آن پیش ‌بینی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست کارگروه‌ های مختلف فرمانداری شهرستان دماوند افزود: در نظر داریم تا بتوانیم از تعداد این نشست ‏‌ها بکاهیم؛ اما بر کیفیت آن ‌ها اضافه کنیم؛ این موضوع مستلزم این است که خود مسئولان ادارات در نشست‌ها حضور پیدا کنند تا موضوعات سریع ‌تر پیگیری شود.

صفری افزود: مسئولان ادارات مصوبات نشست ‌ها را حتما مورد باز خوانی قرار دهند، متاسفانه بعضی از مدیران در نشست‌ های بعدی از مصوبات نشست‌ ها اطلاعی ندارند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بازگشایی مدارس در مهر ماه سال جاری تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌ های لازم توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند صورت گرفته است و مسئولان دعوت شده باید برای بازگشایی مدارس حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرشماری کشاورزی به زودی صورت می‌ گیرد، در این زمینه هماهنگی‌ ها انجام شده، محل سرشماری تعیین شده است و هم ‌اکنون نفرات آن در حال آموزش هستند.

صفری افزود: در نشستی که با خبرنگاران داشتیم، بعضی از آن‌ها گلایه‌ هایی داشتند برخی مسئولان پاسخ ‌گوی سئوالات آن‌ ها نیستند؛ تمام مدیران شهرستان دماوند موظف به پاسخ‌ سئوالات خبرنگاران هستند.

معاون برنامه ‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند افزود: اگر مدیری نسبت به خبرنگاران بی ‌توجهی کند، باید دلیل خود را به فرمانداری دماوند اطلاع دهد و امیدواریم رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این زمینه توجه بیشتری نسبت به خبرنگاران داشته باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.