دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد در سال 2013 گفت: در این روزها که فشار تمرینات بیش از اندازه بالاست به تنها چیزی که فکر می کنم شکست حریف روس است.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کمتر از 2 هفته به آغاز مسابقات جهانی 2014 باقیمانده و این روزها در اردوی تیم ملی فشار تمرینات به حدی بالاست که دیگر توانی برای بچه ها باقی نمانده است.
 
وی تصریح کرد: در مسابقات جام جهانی آمریکا روی یک اشتباه و زرنگی ویکتور لبدوف روس کشتی را واگذار کردم هر چند آن زمان به لحاظ دوری از تمرینات در وضعیت آمادگی مطلوبی قرار نداشتم.
 
دارنده مدال برنز جهان افزود: در حال حاضر که تمرینات پر فشاری را دنبال می کنیم تنها چیزی که باعث می شود خسته نشوم و سختی ها را تحمل کنم شکست حریف روس در مسابقات جهانی و در واقع رسیدن به سکوی نخست این مسابقات است.
 
وی در پاسخ به این سوال که یعنی برنامه ای برای سایر رقبا ندارد گفت: من برای شکست همه حریفان و رسیدن به دومین مدال طلای جهانم برنامه دارم، اما از آنجایی که رقیب اصلی من لبدوف است و از طرفی نیز دوست دارم  ناکامی جام جهانی را برابر این حریف روس جبران کنم بیشتر از سایر کشتی گیران به او فکر می کنم.
 
رحیمی درمورد بازی های آسیایی اینچئون نیز اظهار داشت: در هر صورت مدال بازی های آسیایی نیز خیلی مهم است، اما از آنجایی که مسابقات جهانی دو هفته زودتر برگزار می شود در ابتدا به موفقیت در این میدان فکر می کنم و بعد از آن با همه وجود خود را برای رقابت های آسیایی آماده خواهم کرد. به خوبی می دانم برای کشتی گرفتن در ابن 2 میدان بزرگ کار آسانی پیش رو نخواهم داشت به همین دلیل از مردم خوب کشورم تقاضا دارم من و همه بچه ها را از دعای خیر خود بی بهره نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
خدا قوت پهلوانان خدا یارتان همیشه و در هر کجا باشد چون دل ملت ایران را شاد می کنید
آخرین اخبار