فیلم هواپیماهای کاغذی به کارگرانی "رابرت کانلی" گران‌ترین جایزه‌ی جشنواره "سین فِست آز" را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی؛ جشنواره "سین فست" آز استرالیا گران‌ترین جایزه‌ی خود را به فیلم هواپیماهای کاغذی ساخته‌ی "رابرت کانلی" اهدا کرد. این جشنواره امسال از 20 تا 24 آگوست در شهر بوسلتون واقع در غرب استرالیا برگزار می‌شود. گران‌ترین جایزه‌ی این جشنواره مبلغ یک صد هزار دلار می‌باشد که به فیلم هواپیماهای کاغذی اهدا شد.

این فیلم یک فیلم خانوادگی می‌باشد و در آن پسر خلاقی را به تصویر می‌کشد که آرزو دارد در مسابقه هواپیماسازی در ژاپن شرکت کند. "سم واشنگتن" در این فیلم در نقش آواتار بازی می‌کند.

"کانلی" کارگردان این اثر در مصاحبه‌اش گفت: من این فیلم را برای کودکان استرالیایی ساخته‌ام. اگر ما نتوانیم برای کودکان خودمان فیلم بسازیم، چطور می‌توانیم در آینده آن‌ها را متقاعد کنیم که فیلم‌های استرالیایی تماشا کنند؟

فیلم هواپیماهای کاغذی موفق شد تا فیلم‌های فلونی به کارگردانی "ماتیو ساویل"، "بانوی من" به کارگردانی "استن لنس"، "حلال زاده" به کارگردانی "جولین آوری" و با بازی "اون مگ گرگور"، "والر: اسب جنگی استرالیایی" به کارگردانی "راسل وانیز" را در رقابت برای این جایزه‌ی ارزشمند شکست دهد.

رئیس هیئت داروان این جشنواره بروس برسفورد است و به گفته‌ی او هواپیماهای کاغذای نه تنها برای کودکان مناسب است بلکه بزرگترها هم می‌توانند از دیدن آن لذت ببرند.

دو فیلم حلال زاده و هواپیماهای کاغذی در غرب استرالیا فیلم برداری شده‌اند.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار