رئیس پژوهشکده مواد پیشرفته و انرژی‌های نو سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران:

کارگاه آموزشی "راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور" برگزار می‌شود

پژوهشکده مواد پیشرفته و انرژی‌های نو سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران کارگاه آموزشی تعاملی "راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور" را در تاریخ‌های ۱ و ۲ شهریور ۹۳ برگزار می‌کند..

محمد اسماعیلیان رئیس پژوهشکده مواد پیشرفته و انرژی‌های نو سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ‌ کارگاه آموزشی راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور در چارچوب طرح ملی اصلاح الگوهای مصرف و تأمین انرژی دانشگاه‌های کشور که چندی پیش با توافقات کلی پژوهشکده مواد پیشرفته و انرژی‌های نو سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و اداره کل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت، انجام خواهد شد. 
 
وی افزود: ‌متخصصین تاسیسات، کار‌شناسان فنی، مهندسین بخش عمران و معماری شاغل در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی از جمله شرکت‌کنندگان این کارگاه به شمار می‌آیند و از اهداف عمده برگزاری این کارگاه، آگاهی دادن، توانمند کردن و افزایش مهارت‌های متخصصین تاسیسات و کار‌شناسان دفا‌تر فنی و عمران درخصوص بهینه‌سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور است. 

اسماعیلیان تصرح کرد: ‌در این کارگاه آموزشی ۲ روزه به مسائل و مشکلات مربوط به نگهداری و صرفه‌جویی تجهیزات تاسیساتی مورد استفاده در دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی نیز پرداخته می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: ‌ این کارگاه همچنین برای دیگر مناطق کشور نیز برگزار خواهد شد و در پایان دوره‌ آموزشی به شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی کیامیری
۱۱:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
سلام عطف به توضیحات ذکر شده اینجانب در جهت تعویض مصالح تاسیساتی و به روز شدن سیستم های تاسیساتی و جایگزینی موارد فوق اعلان امادگی می کنم .لذا با سابقه انجام این امور توانمندی گروه تاسیساتی پاسارگاد را اعلام می دارم
آخرین اخبار