سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای کار به ایران آمده‌ام و نمی‌خواهم از ایران سواستفاده کنم بلکه می‌خواهم به این کشور خدمت کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم توافق بین من و کفاشیان وجود دارد و هر زمان که وی آمادگی عقد قرارداد با من را داشته باشد من هم آماده امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران هستم.

وی درباره امضا نشدن قرارداد و بی‌نتیجه ماندن جلسه امروزش عنوان کرد: من فکر می‌کنم یک اتفاقی در این بین وجود دارد که باعث این اتفاق شده است و گویا در اینجا باید توافق‌ها بین افراد دیگری صورت بگیرد نه بین من و کفاشیان! اما فکر می‌کنم فدراسیون در حال حاضر مشغول رسیدگی به کارهای اداری این قرارداد است.

کی‌روش ادامه داد: با همه این حرفها باید بگویم که از این وضع ناراضی هستم و امروز آخرین روزی است که به عنوان میهمان در ایران حضور دارم، دفعه بعدی یا قراردادم را امضا می‌کنم یا برای همیشه خواهم رفت.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم از ایران سوءاستفاده کنم بلکه می‌خواهم به این کشور خدمت کنم و همانطور که گفتم من برای مردم کار میکنم و سعی میکنم باعث شادی مردم شوم من هم برای این کار آمده ام و با افتخار این کار را می کنم می خواهید باور کنید یا نکیند من فقط برای کار آمده ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۸:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
درود بر كي روش - تنها گزينه مناسب مربيگري همين است
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۵۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
بلازویچ هم همینو میگفت،تازه او ادعا داشت ایرانی شده..!!! برانکو هم همین ادعا را داشت..اکنون جنابعالی ادعا دارید برای کار اومدید نه تلکه کردن..؟؟!! ببینیم لبخندهای آقای کفاشیان جقدر از بیت المال را به باد فنا میدهد...!! من معتقدم چه بازیکن چه مربی وقتی که دندان گردی کرد،باید قیدش را بزنی زیرا تجربه ثابت کرده که دیگه بازدهی اولیه را نخواهد داشت..
Iran (Islamic Republic of)
وحیدکلهری
۲۱:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
اقای کیروش دست بردار واقعا شماچه هدفی را دنبال میکنید؟مردم ایران را ساده گیر اوردید؟مردم شما ودلال های شما را میشناسند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۸:۲۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
ريختن دلارهاي كشور به دامن اين خارجي ها بي معني است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
کیارش چقدر میخوای ، بگم بانک مرکزی بهت بده!!!تعجبنداره.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی رضایی از خرم اباد
۱۶:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
کاش به جای اذیت کردن کی روش بهش وقت بدن تا لا اقل چند تا بازیکن مناسب برای تیم های پایعه و ملی و .... پرورش بده
آخرین اخبار