بازیگر کلاشینکف مطرح کرد: با بازیگران حرفه‌ای و با تجربه راحت‌تر کار می‌کنم چون شرایط بازی را به گونه ای رقم می‌زنند که دشواری کار پوشیده می‌شود.

 ساعد سهیلی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در مقابل هیچ بازیگری احساس نگرانی و دلهره در ایفای نقش نداشتم و بدون اینکه فکر کنم همبازیان من چه کسانی هستند روی نقش خودم تمرکز می‌کنم.

وی افزود: رضا عطاران هم مثل تمام بازیگران دیگری که با آنها همبازی بودم، بسیار خوب، حرفه‌ای و با اخلاق بوده هم در پشت صحنه هم در مقابل دوربین و بسیار عالی هم بازی کرد.

سهیلی در خصوص استقبال مردم از کلاشینکف گفت: بدلیل مشغول بودن در یک پروژه زیاد در جریان آمار فروش نبودم، اما آن‌طور که شنیدم استقبال خوب بوده و مردم راضی بوده‌اند، خوشحالم از اینکه نظر مردم به این فیلم جلب شد و از آن رضایت دارند.

این بازیگر با اشاره به موفقیت‌های فروش فیلم گشت ارشاد در سال گذشته گفت: گشت ارشاد شبی 90 میلیون فروش داشت که یک رکورد استثنایی در کل تاریخ سینمای  پس از انقلاب را در صورت ادامه اکران می‌توانست بدست بیاورد اما نشد و بهر حال از این اتفاقات پیش می‌آید، اما مسئله ای که مطرح است این بود که خسارت چنین ضرر هنگفتی به عوامل فیلم پرداخت نشد و هیچ کس هم به روی خودش نیاورد که سرنوشت این فیلم چه شد؛ خوشبختانه مردم گشت ارشاد را دوست داشتند و از آن استقبال کردند.

وی در خصوص فعالیت اخیر خود در حوزه سینما گفت: پس از کلاشینکف در یک پروژه سینمایی به نام "رخ دیوانه" به کارگردانی ابوالحسن داوودی به ایفای نقش پرداختم که فیلمبرداری آن به تازگی تمام شده است و در حال حاضر به یک پیشنهاد دیگر فکر می‌کنم تا تصمیم نهایی را در مورد آن بگیرم.

 
انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
معنی جدید اخلاق رو هم دونستیم!! بازیگران با اخلاق ما برای خندوندن مزدم حاضرند جه کارها که بکنند!!!!
آخرین اخبار