فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در جمع دانشجویان سال تهیه دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی بابیان اینکه نیروهای مسلح ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا خودکفا شده‌اند گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز در نقطه ای قرار دارد که توان ساخت همه تجهیزات موردنیاز خود را دارد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش  صبح امروز در جمع دانشجویان سال تهیه دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی بابیان اینکه نیروهای مسلح ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا خودکفا شده‌اند گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز در نقطه ای قرار دارد که توان ساخت همه تجهیزات موردنیاز خود را دارد.

وی تعامل این نیرو را با تمامی دانشگاه‌های مطرح کشور در سطح بسیار خوبی ارزیابی کرد و افزود: در تمامی زمینه‌ها نسبت به دوران قبل از انقلاب رشد و پیشرفت داشته‌ایم و بحمدالله تفکر جوانان ما در مسیر این ترقی بسیار تأثیرگذار بوده است.
 
وی با مقایسه نیروی دریایی امروز با پیش از انقلاب آثار پیشرفت و خودکفایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشهود دانست و خاطرنشان کرد: نمونه بارز این خودکفایی در نیروی دریایی می‌توان یافت تا جایی‌که در راستای اجرای فرامین و منویات فرماندهی معظم کل قوا ما توانستیم ناوشکن رزمی باقابلیت حمل بالگرد را بسازیم و در چرخه ی تولید قرار دهیم، تاکتیک و علم ساخت زیرسطحی‌ها را در اختیار بگیریم که خود بالاترین سطح علمی و فناوری تجهیزات را شامل می‌شود.
 
دریادار سیاری خطاب به دانشجویان سال تهیه اظهار داشت: همه این دستاوردها در حالی است که قبل از انقلاب نیروی انسانی ما حتی توان تعمیر یا تعویض یک قطعه را نداشت اما امروز شما باید به خود افتخار کنید چراکه شغلی را انتخاب نموده‌اید و وارد عرصه ای شده‌اید که سراسر عزت و شرف و اقتدار است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه در تمامی ابعاد ساخت تأسیسات، تجهیزات و آموزش نیروی انسانی از صفر به صد رسیده‌ایم، گفت: امروز نیروی انسانی ما از ویژگی‌های مؤمن بودن، متفکر، ولایتمدار، شهادت‌طلب بودن و ایثارگری برخوردارند و به اجرای مأموریت‌های مهمی در آب‌های آزاد بین‌المللی می‌پردازند.
 
گفتنی است دریادار سیاری پیش از حضور در جمع دانشجویان در دیدار با روحانیون گروه آفتاب مستقر در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی، آموزش‌ها و اقدامات ارائه‌شده توسط این گروه به دانشجویان را در ارتقاء روحیه آنان بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیروی ، دریایی ، ارتش ، توان ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار