رفت و برگشت قیمتها در بازارارز و طلا

بازار طلای تهران که در پی طلای جهانی و دلار داخل از ارزش هر مثقال و گرم طلا کاست با معکوس شدن روند دلار تاحدودی به افزایش قیمتها پرداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نزول طلای جهانی به پایین ترین حد خود در دو ماه گذشته در کنار افت دلار داخل بازار طلای تهران را مجبور به عقب نشینی کرد، اما با معکوس شدن روند دلار فلزات طلایی تاحدودی ارزش از دست رفته ی خود را بازیافتند.

امروز بازار ارز شاهد رفت و برگشت دلار بود که هم اکنون ارزش این ارز بر بهای 3125 تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.

بر اساس این گزارش، بازار طلای تهران متأثر از نوسان این دو متغییر و بویژه اونس 1277 دلاری شاهد کاهش هر مثقال تا سطح 416 هزار تومان بود که با رشد دلار ارزش این فلز بر قیمت 417 هزار و 500 تومان قرار گرفت و این در شرایطی است که اونس همچنان بر پایین ترین حد طی دو ماه گذشته یعنی بهای 1277 دلار پافشاری می کند

ارزش هر گرم طلای 18 عیار خام بر 96 هزار و 380 تومان قرار گرفت.

شایان ذکر است، بازار سکه امروز با توجه به روند اونس و دلار داخل ارزش هر قطعه سکه ی بهار آزادی را به 937 هزار و 800 تومان رساند که در حال حاضر به 941 هزار تومان بدل شد.

امروز بازار هر قطعه نیم سکه و ربع را با بهای 472 و 262 هزار تومان معامله کرد و سکه ی 1 گرمی نیز بر 168 هزار تومان قرار گرفت.

برچسب ها: رفت و برگشت ، دلار ، طلا ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار