ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مسبر چشمه‌قلعه فارسان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران، محمدصادق اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسیر ارتباطی چشمه‌قلعه فارسان با گرامی‌داشت هفته دولت اظهار کرد: باید یاد و خاطر شهدا به خصوص شهیدان رجایی و باهنر را برای همیشه در دل‌ها زنده نگه داریم.

شهردار فارسان افزود: مسیر ارتباطی چشمه‌قلعه فارسان به طول 300 متر و با عرض دهنه 2.5 متر و همچنین با طول دو متر سنگ‌کاری تکمیل و در دومین روز از هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اسلامی بیان داشت: عملیات اجرایی این پروژه عمرانی از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و تا اواخر خردادماه ادامه داشته است و در حال حاضر در دومین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان شهرستانی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار فارسان تاکید کرد: برای ساخت و تکمیل این مسیر ارتباطی یک هزار و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که امیدواریم این روند خدمت‌رسانی در دولت تدبیر و امید همچنان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 متر دیگر از این مسیر ارتباطی باقی‌مانده که چشم‌انتظار تخصیص اعتبارات مورد نیاز است و ما امیدواریم که اعتبارت مورد نیاز ادامه این مسیر نیز در سریع‌ترین زمان ممکن تخصیص پیدا کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.