مديركل حمل‌ و‌ نقل‌ استان تهران از نظارت دقيق بر عملكرد مديران فني شركت‌ها خبر داد و گفت : ايمني سير اولويت اصلي ماست و تخلف شركت‌ها به طور دقيق بررسي مي شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حميدرضا شهركي ثانوي با تأكيد بر اينكه رعايت ايمني سير جاده‌اي اولويت اصلي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي است، گفت: توجه به مديران فني و عملكرد آنها در دستور كار قرار دارد كه بايد هر چه بهتر اجرايي شود، ضمن آنكه از آنها انتظار داريم ابلاغيه‌هاي سازمان مبني بر نظارت را به دقت اجرا كنند.

شهركي ثانوي با اشاره به رسيدگي دقيق به تخلف هاي رانندگي راننده‌هاي انواع ناوگان عمومي جاد‌‌ه‌اي يادآور شد:‌ كميسيون رسيدگي به تخلفات ماده 12 و 13 به تخلفات احتمالي شركت‌ها و رانندگان رسيدگي خواهد كرد و در صورت احراز تخلف، جريمه انها سنگين خواهد بود. 

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران در ادامه با تأكيد بر اينكه حاكميت‌ بايد ارتباط قوي با مسافر داشته باشد ، گفت: ‌قدرت ارتباط‌گيري در كنار سهولت ارتباط‌گيري و مديريت صحيح، ارتباط‌گيري را تسريع مي‌كند.

شهركي ثانوي با اشاره به اينكه شفافيت و سرعت ارتباط‌گيري با ابزارهايي که وجود دارد امكان پذير است ، افزود : ‌به دست‌اندركاران بخش مسافري ابلاغ رسمي کرده‌ايم ، با وجود سامانه‌هاي ارتباطي مختلف مانند پيامك، تلفن ثابت و پايگاه اينترنتي، در كنار حضور نمايندگان سازمان راهداري در پايانه‌هاي مسافري، سامانه CRM ‌(مديريت ارتباط با مشتري) نيز راه‌اندازي شود. مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران افزود: چون در بخش جابه‌جايي مسافر براي مسافران تصميم‌گيري مي‌كنيم و در بخش حمل كالا براي صاحبان كالا تصميم‌ مي‌گيريم،‌ لازم است نظر مسافران و صاحبان كالا را نيز شنيده  و لحاظ شود.

وي ادامه داد : در اجر‌اي اين مورد‌ تنها به توزيع فرم نظر‌سنجي ميان مسافران بسنده نمي‌كنيم، در قالب مدل‌هاي مختلف نظر مردم را مي‌شنويم و با روش‌هاي مختلف به عنوان يك مجموعه نظارتي به بخش خصوصي کمك مي‌كنيم تا بخش خصوصي به عنوان صاحبان ناوگان، نيازهاي مسافر را بشناسد؛ که ‌اين مورد در دستور كار جدي است. 

شهركي ثانوي گفت :‌ مديريت ارتباط با مشتري (CRM) مفهوم نسبتاً جديدي از رويكرد توجه به خواسته‌هاي مشتري است كه با پيشرفت‌هاي وسيع IT، نرم‌افزارهاي خاص آن در حال توسعه است.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران تاکيد كرد‌: مفاهيم مرتبط با CRM بررسي و تعامل اجزاي اصلي طراحي CRM بيان مي‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جاده ، راه ، ایمنی ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار