در مسابقات تیراندازی آزاد بین المللی گرین کاپ ایتالیا، عصر روز گذشته و در رشته تراپ دوتایی، سیاوش خوشنویس توانست در رده بیست و هفتم این مسابقات قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم تراپ دوتایی کشورمان که برای شرکت در مسابقات گرین کاپ به ایتالیا سفر کرده است، عصر دیروز با ترکیب سیاوش خوشنویس، مسعود عزیزیان و امیر چاوشی به مصاف حریفان قدرتمند جهانی خود رفت.

 در راند اول این مسابقه، ملی پوشان ایرانی همپای سایر تیراندازان، با امتیاز ۳۰راند خود را به پایان رساندند؛ اما در راندهای دوم و سوم این تجربه حضور بین المللی تیراندازان ایتالیایی، آمریکایی و روسی بود که بر این مسابقه حاکم شد و در نهایت ملی پوشان ایرانی، پس از جدال با قهرمانان اروپا و جهان، نتوانستند به فینال راه یابند.

در پایان این رقابت ها سیاوش خوشنویس با امتیاز ۱۲۷، مسعود عزیزیان با امتیاز ۱۲۵و امیر چاوشی با امتیاز ۱۲۳به ترتیب در رده های بیست و هفتم، سی و یکم و سی و پنجم ایستادند.
 اما این نتایج در شرایطی رقم خورد که سیاوش خوشنویس و مسعود عزیزیان توانستند رکورد خود در مسابقات جهانی آلماتی قزاقستان را به ترتیب ۶و یک امتیاز جابجا کنند.

گلین الر از آمریکا (۱۴۷)، الساندر چیانس از ایتالیا (۱۴۱) و ویتالی فوکف از روسیه (۱۴۰) سکوهای اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

در بخش تیمی نیز تیم ملی کشورمان با کسب ۳۷۵امتیاز در رده نهم قرار گرفت و تیم های ایتالیاA (412)، ایتالیاB (410) و انگلستان (۴۰۱) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است در رشته تراپ مردان نیز علی حافظی و بابک یگانه، ورزشکاران کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار