معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از ارائه خدمات رایگان پزشکی در قالب طرح اتوبوس سیار سلامت به مدت دو هفته در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علی اکبر میر وکیلی، معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در رابطه با ارائه خدمات پزشکی اظهار داشت:شهرداری کرج با هدف ارتقای سلامت شهروندان و لزوم پیشگیری ازبیماری با طرح ویژه  اتوبوس سیار سلامت، خدمات رایگان پزشکی به شهروندان ارائه می‌دهد.
 
 وی افزود:اتوبوس سیارسلامت از ابتدای شهریور تا 14شهریور به مدت دو هفته از ساعت 9 صبح تا 16:30 عصر در سطح مناطق 12 گانه خدمات رایگان پزشکی را ارائه می‌دهند.
 
 میر وکیلی به ارائه خدمات پزشک عمومی، چشم پزشکی، اپتولیست‌، مشاور تغذیه کنترل قند خون و فشار خون اشاره کرد و تصریح کرد: اتوبوس سیار سلامت در روزهای‌ یکم ودوم شهریور ماه در منطقه 12 شهرداری در پارک هامون، در روزهای سوم و چهارم درم نطقه 8 شهرداری در پارک خانواده ، در روزهای پنجم و هشتم در منطقه یک شهرداری در پارک ایران زمین،‌در روزهای نهم و دهم در منطقه 6 شهرداری در پارک ایرانی و در نهایت در روزهای یازدهم و دوازدهم در منطقه 3 جنب شهرداری خدمات پزشکی را ارائه می‌دهد.
 
میر وکیلی در پایان خاطر نشان کرد: طرح اتوبوس سیار سلامت با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، کلینیک‌ چشم پزشکی نور البرز، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، انجمن دیابت استان البرز برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خدمات ، رایگان ، اتوبوس ، سیار ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار